مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-13حوادث

کشف 298 شی عتیقه در رشت 


فرمانده انتظامی رشت از کشف 298 قلم شیء عتیقه به ارزش 57 میلیارد ریال مربوط به دوره های قبل از میلاد، اشکانی، ساسانی، اسلامی و معاصر در شهرستان رشت خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی رشت از کشف 298 قلم شیء عتیقه به ارزش 57 میلیارد ریال مربوط به دوره های قبل از میلاد، اشکانی، ساسانی، اسلامی و معاصر در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه قاچاق اشیای عتیقه و آثار باستانی، تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می رود، اظهار کرد: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مطامع نامشروع خود هستند، همواره در اولویت کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی لاکان شهرستان رشت با اقدامات فنی و تحقیقات نامحسوس صورت گرفته از وجود اشیای عتیقه داخل یکی از منازل این منطقه مطلع شده و با هماهنگی قضایی به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در بازرسی از منزل مورد نظر، 11 عدد سکه نقره ، 4 عدد سکه طلا، 2 عدد سکه نقره خرد شده، 2 عدد انگشتر طلا، 10 عدد گوشواره طلا، یک عدد دکمه طلا، 2 عدد نگین گردنبند طلا، 2 عدد نگین فیروزه انگشتر، 2 عدد پیاله مفرغ، یک حلقه انگشتر مفرغ، یک عدد آویز خمره ای، 5 عدد سکه مسی، 3 عدد سرنیزه، یک جام مسی، 122 عدد سنگ تزیینی، یک عدد گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 298 شی عتیقه در رشت 

کشف 298 شی عتیقه در رشت